Zbirka slovenskih ljudskih pravljic v lahkem branju
4531
Dragi otroci in odrasli.
Tukaj lahko najdete pravljice.
Toda to niso kakršnekoli pravljice.
To so stare slovenske ljudske pravljice.
Take, ki jih pozna tudi vaša babica!
Pravljice so napisane v lahkem branju.
Tako jih boste lažje brali in razumeli.
Na izbiro imate 7 pravljic.
Pravljico lahko preberete,
poslušate zvočni posnetek
ali si pogledate filmček v znakovnem jeziku.
Hitro kliknite na pravljico,
ki vas najbolj pritegne.
Želimo vam veliko prijetnih trenutkov ob pravljicah.
Deklica veka
Bela kača s kronico
Pastirček
O povodnem možu
Zdravilno jabolko
Zlata ptica
O treh grahih