Nahajate se: Domov » Novice

Novice

Zaključen je pesniški natečaj za pesem v lahkem branju

  • 3 maj 2024

Na začetku marca smo Zavod RISA in RTV Slovenija,
Služba za dostopnost programov RTV Slovenija,
objavili nagradni natečaj za pesem v lahkem branju.

Pesmi v lahkem branju smo zbirali od 1. marca do 1. maja.
Poslali ste lahko svojo avtorsko pesem
ali priredbo pesmi v lahko branje.
Veseli in ponosni smo, da je prispelo čez 50 pesmi.
Če smo točni: prispelo je 58 pesmi!

Večina ustvarjalk in ustvarjalcev se je odločila,
da v pesmi izrazi svoje misli in čustva.
Šest avtoric in avtorjev pa se odločilo,
da v lahko branje priredi eno že napisano pesem.

Na voljo so bile pesmi:

● Saša Pavček, Moj svet – Za sina,
​● Tone Kuntner, Ta luč,
● Feri Lainšček, Bila sem ti mlada.

Na natečaju je sodelovalo precej več kot 58 avtorjev,
saj je prispelo kar 12 pesmi, ki jih je napisala skupina oseb.

In kakšni so naslednji koraki po zaključku natečaja?

● Pesmi bo pregledala skupina testnih bralcev-svetovalcev,
ki bo povedala, ali so vse pesmi v lahkem branju.
Izločili bodo pesmi, ki niso v lahkem branju.
● Nato bo pesmi, ki so v lahkem branju,
ocenila strokovna komisija.
● Zmagovalke in zmagovalci natečaja bodo razglašeni
na dogodku Dan za lahko branje,
ki bo v sredo, 29. maja 2024, v Slovenj Gradcu.
● Pesmi bomo izdali v e-knjigi,
ki bo objavljena na naši spletni strani.