Nahajate se: Domov » Novice

Novice

Dan za lahko branje - vabilo

  • 14 maj 2024

Vabilo


Vabilo - klikni za prenos.
Urnik v lahkem branju - klikni za prenos.


Vabljeni na Dan za lahko branje 2024.  

Dan za lahko branje bo 
v sredo, 29. maja 2024
Dogodek bo na Tretji osnovni šoli Slovenj Gradec.  
Naslov je Šercerjeva 11, 2380 Slovenj Gradec.  
Dogodek bo od 9:00 do 14:30.  

Družili se bomo na delavnicah in okrogli mizi.

Imenovali bomo zmagovalce  
natečaja za pesem v lahkem branju. 
Dobili bomo nove ambasadorke in ambasadorje lahkega branja.  

Na kocu bo torta in druženje.  

Pomembno 

Prijave so obvezne. 
Za prijave pokličite Alenko med 8. in 15. uro:
069 870 750.  

Dogodek organiziramo: 

• Zavod RISA
• Mestna občina Slovenj Gradec
• Tretja osnovna šola Slovenj Gradec

V prilogi so tudi dodatne informacije:  

• program z urnikom;  
• navodila za prijavo;  
• zemljevid, kako do nas;  
• nasveti za parkiranje.