Tudi Natečaj za najboljše zgodbe v lahkem branju 2021 je odlično uspel.
V juliju smo obljubili rezultate natečaja.
Tu so! 🍾
V komisiji so bile spet strokovnjakinje in bralke lahkega branja.
Izbrale so najboljše in najbolj zanimive zgodbe.
Če sta imeli 2 zgodbi enako število točk,
si delita isto mesto.
10 najboljših zgodb 2021 je:
1. mesto: Sašo Martinjak: S prijatelji skupaj v tujino
2. mesto: Matej Kopič: Nepopolna prihodnost
3. mesto: Jimmy Kelner: Lubnik
4. mesto: Zdravko Prelog: Starostniki
4. mesto: Simona Centner Lilek: Lov na žabe
6. mesto: Tomaž Grilc: Labradorec Ben
6. mesto: anonimna pisateljica: Ferdinand
8. mesto: 3. OŠ Slovenj Gradec: Poletna ljubezen
9. mesto: Verica Županič: Zgodba o prijateljstvu
10. mesto: Zdravko Prelog: Glasba
Iskreno čestitamo! 👏
Nagrade boste prejeli v naslednjih 2 tednih.
Morda vas bomo prej prosili za dodatne podatke.
Natečaj je del projekta Jezik pride naproti,
ki ga sofinancira Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.