Posvet o lahkem branju bo 4. novembra 2021 na spletu.
Posvet se bo začel ob 16. uri.
Končal se bo ob 20. uri.
Govorili bomo o:
✓ dostopnih muzejih, galerijah in podobnih organizacijah,
✓ lahkem branju v muzejih, galerijah in podobnih organizacijah.
Tolmačili bomo v slovenski znakovni jezik.
Prijave zbiramo na spletu.
Prijavite se tu: https://docs.google.com/forms/d/1qSsi1gf4V51la2skxS6nUvfnkJEaevZWOyWnYT5iDsg
PROGRAM
16.00 - 16.05
Pozdrav Zavoda RISA.
16.05 - 16.20
Urša Valič govori o dostopnih muzejih in galerijah.
16.20 - 17.05
Oscar Garcia predstavi lahko branje v muzejih in galerijah v Španiji.
Prevajamo v slovenščino.
ODMOR
17.15 - 18.00
Martin Conze predstavi lahko branje v muzejih in galerijah v Nemčiji.
Prevajamo v slovenščino.
18.00 - 18.30
Center za vzgojo, izobraževanje in usposabljanje Velenje predstavi lahko branje na Velenjskem gradu.
ODMOR
18.45 - 19.15
Loški muzej Škofja Loka predstavi Sožitje na grajskem vrtu.
19.15 – 20.00
Zaključek projekta Jezik pride naproti in pogovor med udeleženkami in udeleženci.
VABLJENI!
Posvet je del projekta Jezik pride naproti, ki ga sofinancira Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije.