Logotip Zavoda RISA

Zavod RISA

CENTER ZA SPLOŠNO, FUNKCIONALNO IN KULTURNO OPISMENJEVANJE

Domov E knjižnica E romani E Zbirka slovenskih ljudskih pravljic v lahkem branju
Zbirka slovenskih ljudskih pravljic v lahkem branju

Dragi otroci in odrasli.

Tukaj lahko najdete pravljice.
Toda to niso kakršnekoli pravljice.
To so stare slovenske ljudske pravljice.
Take, ki jih pozna tudi vaša babica!

Pravljice so napisane v lahkem branju.
Tako jih boste lažje brali in razumeli.

Na izbiro imate 7 pravljic.

Pravljico lahko preberete,
poslušate zvočni posnetek
ali si pogledate filmček v znakovnem jeziku.

Hitro kliknite na pravljico,
ki vas najbolj pritegne.

Želimo vam veliko prijetnih trenutkov ob pravljicah.


Deklica veka

PDF Knjiga: Deklica veka

Zvočni posnetek: Deklica veka

Video posnetek (YouTube): Deklica veka


Bela kača s kronico

PDF knjiga: Bela kača s kronico

Zvočni posnetek: Bela kača s kronico

Video posnetek (YouTube): Bela kača s kronico


Pastirček

PDF knjiga: Pastirček

Zvočni posnetek: Pastirček

Video posnetek (YouTube): Pastirček


O povodnem možu

PDF knjiga: O povodnem možu

Zvočni posnetek: O povodnem možu

Video posnetek (YouTube): O povodnem možu


Zdravilno jabolko

PDF knjiga: Zdravilno jabolko

Zvočni posnetek: Zdravilno jabolko

Video posnetek (YouTube): Zdravilno jabolko


Zlata ptica

PDF knjiga: Zlata ptica

Zvočni posnetek: Zlata ptica

Video posnetek (YouTube): Zlata ptica


O treh grahih

PDF knjiga: O treh grahih

Zvočni posnetek: O treh grahih

Video posnetek (YouTube): O treh grahih

Skip to content