Logotip Zavoda RISA

Zavod RISA

CENTER ZA SPLOŠNO, FUNKCIONALNO IN KULTURNO OPISMENJEVANJE

Domov E knjižnica E romani E Zbornik kratkih zgodb v lahkem branju je na spletu!
Zbornik kratkih zgodb v lahkem branju je na spletu!

Izšel je zbornik kratkih zgodb v lahkem branju.
Imenuje se Jezik pride naproti.
Zbornik je sestavljen iz 3 delov.


Prvi del ima naslov Prijateljstvo in ljubezen.
Berete ga lahko berete na tej povezavi:
klik


Naslov drugega dela je  Zgodbe iz življenja.
Povezava: klik


Naslov tretjega dela je  Potovanja, pomoč in domišljija.
Berete ga lahko tu:
klik


Zbornik si lahko brezplačno prenesete na računalnik
ali ga natisnete.

V zborniku so zbrane zgodbe v lahkem branju,
ki so jih avtorice in avtorji poslali
na nagradna natečaja v letih 2021 in 2022.

Avtorice in avtorji bodo tiskan zbornik dobili po pošti.

Zbornik je del projekta Jezik pride naproti,
ki ga je pomagalo plačati Ministrstvo za kulturo.

Skip to content